Úvodní > Aktuality, články > Konference Emoce v marketingu
 

Konference Emoce v marketingu


Autor / zdroj: Jitka Vysekalová, Milada Hábová
Zveřejněno: 29.5.2014
Přečteno: 986x

Vážení členové České marketingové společnosti, milí kolegové, přátelé,

už 18. června proběhne konference, kterou exkluzivně připravuje Česká marketingová společnost společně s Marketingovým institutem. Letošním tématem jsou EMOCE a z pohledu toho, jak důležitou, ne-li přímo hlavní roli hrají emoce v marketingu – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategii.

Cílem konference je ukázat cesty, jak můžete emoce v marketingu využít, vysvětlit, jaký význam mají pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování. Chceme ukázat, jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje a jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy.

Podrobnější informace o programu (i když to není jeho definitivní podoba, k malým korekcím stále ještě dochází) naleznete v příloze a denní aktualizaci průběžně na www http://konference.mkti.cz/.

Jako vždy mají členové ČMS na konferenci slevu.

Věříme, že Vás naše nabídka zaujme, a že se 18. června všichni na konferenci osobně setkáme.

doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
prezidentka ČMS

Milada Hábová
výkonná ředitelka ČMS
tel. 732 345 615