Úvodní > Aktuality, články > Druhý ze čtyř seminářů cyklu FENOMÉN ZNAČKY
 

Druhý ze čtyř seminářů cyklu FENOMÉN ZNAČKY


Autor / zdroj: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Zveřejněno: 3.2.2015
Přečteno: 903x

Vážení kolegové, přátelé, příznivci marketingu,

Česká marketingová společnost ve spolupráci s Chytilová & spol., patentová kancelář, s.r.o. si Vás dovoluje pozvat na další seminář z cyklu FENOMÉN ZNAČKY.

Jedná se o druhý ze čtyř seminářů, který uskuteční v Praze v prostorách Klubu Lávka  na Novotného lávce 1 v Praze 1 v termínu 19. února 2015 od 14 do 17 hodin.

Program semináře:

Sekce 1 - Budování značky

  • Ideál značky (praktické informace o budování značky)

Přednáší: Jana Šmejcová, Senior Business Planner Millward Brown  

Sekce 2 – Obrana a ochrana značky

  • Význam známkoprávní rešerše při tvorbě značky (co je ochranná známka, zaměnitelnost značek z pohledu práva, čemu věnovat pozornost při výběru značky, příklady)

Přednáší: Mgr. Michaela Chytilová, patentový zástupce

  • Úvod do problematiky vymáhání  práv z ochranné známky (ochranná známka a nezapsané označení, střety ochranných zámek, ochranná známka a nekalá soutěž, žalobní nároky při zásahu do OZ, praktické příklady)

Přednáší: Mgr. Tomáš Cimbota, advokát

Sekce 3 – Ochutnávka značky

  • Interaktivní workshop s jednou ze zajímavých značek

(seznámení s historií a současností vybrané značky, praktické informace o budování a ochraně dané značky)

 Přednáší: Luboš Marek, agentura Bohemia Werbung

Další semináře se uskuteční:
26. března 2015
23. dubna 2015

Každý seminář je rozdělen do tří bloků. První blok bude vždy zaměřen na marketing, budování a rozvoj značky s důrazem na případové studie a konkrétní případy z praxe. Druhý blok bude věnován ochraně a obraně značky, opět s důrazem na konkrétní příklady. Velkou zajímavostí a novinkou je pak interaktivní třetí blok, který nese název ochutnávka značky. Zde se pokaždé seznámíte s jednou známou českou značkou, dozvíte se něco o její historii a současnosti a formou workshopu spojeného s ochutnávkou a hodnocením produktů dané značky se se značkou seznámíte osobně.

Cena jednoho semináře je 1190 Kč (včetně DPH).

Je možné přihlásit se na každý seminář zvlášť nebo zakoupit jako balíček celý cyklus. Účast na jednotlivých seminářích není vázána na určitou osobu, v případě absence můžete za sebe vyslat náhradníka. Registrace je možná i na http://www.fenomen-znacky.cz/registrace.php.

doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
prezidentka ČMS
tel. 602 303 942