Nabídka akce pro marketéry a prodejce CIMA- marketingová snídaně
Autor / zdroj: CS CIMA
Zveřejněno: 23.4.2015
Přečteno: 3111x
Vážení marketéři a prodejní manažeři, absolventi CIMA,
rádi bychom Vám nabídli akci Marketingového Institutu MKTI. dne 6. května, která se bude konat v Tančící kuchyni jako další marketingová snídaně.
Na programu bude zajímavý pohled do společnosti Intersnack, která je v odvětví FMCG na trhu od roku 1993 a do jejího portfolia značek se řadí Bohemia, Canto, Pom-Bär a Chio.
Uvidíme, jak funguje její marketingové oddělení a detailně se zaměříme na rozvoj produktů v jednotlivých segmentech, na práci se značkou a na cenotvorbu. Budeme mluvit o tom, jak se mění nákupní chování spotřebitelů i celý trh. Michal Riegel ukáže tři úspěšné kampaně, kterých se účastnili i zákazníci. Bude mluvit i o tom, co se nepovedlo a jak se z toho poučit. Účastníci budou diskutovat o tom, jak vidí komunikační bariéry v tomto odvětví a jak je možné je překonat.
Kdo vystoupí:
Michal Riegel, marketingový ředitel, Intersnack a člen Odborné rady Marketingového institutu
Kdy: 6. května od 8:30 do 10:30 (11:00)
Kde: Tančící kuchyně, Resslova 1, Praha 2
Registrace: registrační formulář nebo info@mkti.cz
Vstupné: základní vstupné - 500 Kč, host/partner – zdarma
Registrace na: http://www.mkti.cz/novinky/novinky/marketingova-snidane-jak-funguje-marketing-v-intersnacku.htm